Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 09:17:57 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06187 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, Kõrve tänav// Sopaku 
tn 1// 3// 5, Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, Kõrve tänav// 
Sopaku tn 1// 2// 3// 5, Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee L1// Kõrve tänav// L7// Sopaku tn 1// 2// 3// 4// 5 
(Valgustuskaabel, Sidekaabel, Teedeehituslik osa) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27011301>  (menetlus nr: 
432340), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister